Reisdag 13 - Reisverslag uit Nouakchott, Mauritanië van Emiel Van den Hemel - WaarBenJij.nu Reisdag 13 - Reisverslag uit Nouakchott, Mauritanië van Emiel Van den Hemel - WaarBenJij.nu

Reisdag 13

Door: milenwieza

Blijf op de hoogte en volg Emiel

28 Maart 2012 | Mauritanië, Nouakchott

Gisteren kampement nog goed bevolkt 2 franse families sinds 20 nov. onderweg en 3 duitsers ieder met een bestelwagen om te verkopen Vandaag rijden we naar de hoofdstad een 480 km nog een lichte aanrijding gehad, ne PIPOO draait om en raakt me lichtjes juist een kras das alles voorts weer hetzelfde eentonige weg af en toe een klein gehucht van hokjes of tenten bewoond door vissers of herders van kamelen, schapen soms enkele ezels en koeien regelmatig kontrole's kopie paspoorten afgeven en verderrijden
logeren nu in auberge SAHARA, moet ooit een een ferme bedoening geweest zijn, nu vervallen zoals meestal in afrika morgen naar de grens met Senegal
hopelijk niet te veel tijdverlies
groetjes

• 28 Maart 2012 - 19:57

Jose :

Hé mil die laatse grote trip voor ge in senegal komt liefst niet maar geen botsen hé man !gelukkig maar een kleine kras !
    Allebei terug een beetje op uw plooi hoop ik en wat beter uitgerust ?
    Jullie zijn nu precies toch aan het aftellen hé ,de laatse loodjes wegen het zwaarst ,dat is nog altijd juist .
    Aléz t'zal goe zijn als jullie in jullie stulpje zijn ,nog een goede reis verder groetjes van onze jos .
    Hier nog steeds zmoer weer 20°
    Weekend gaat het wat minderen !
    Tot de volgende ,jose oevel

• 28 Maart 2012 - 20:00

Jose :

Miel en wieza nog een vraagje ,
    Hoe gaat het met dat eten ,wieza wat eet jij ? met uwe gevoelige buik .

• 28 Maart 2012 - 20:23

Peter En Co:

Blij te horen dat het al iets beter gaat en Mil ik heb toch gezegd dat je een kader rond de bus moest lassen. En die pipoo die omdraait komt die toevallig van AANTWAARPE ? Geniet nog verder van julli trip en ik heb de knaeps achterna gestuurd met wisselstukken en 5 grote pakken wc papier.

• 29 Maart 2012 - 08:11

Chantal:

Heey Mil en Wieza,
    Blij dat het ondertussen al wat beter gaat met jullie! Het einde komt in zicht, zalig zeker :) Hopelijk geraken jullie veilig ginder, hou ons op de hoogte hé! Hier ook alles oké, vanavond fietsen met de ladies en veel vertellen over jullie waarschijnlijk... toedeloe en tot de volgende.